Mohammed är jag

Tja!
Mohammed här,jag är Achmeds bror,han berättade om mig i det förra blogginlägget.
Achmed är yngre än mig,och han har inte bott i Sverige lika lång tid som jag,så ursäkta honom för hans svenska..
Ha-ha!
Achmed är hos våran kusin som bor i ett fint hus utanför stan.Så han vill att jag ska blogga.
Har ni hört att det ryktas om att Jackson fortfarande lever?
Jag ska berätta en hemlighet..han är hemma hos mig!
Tror ni mig inte?
Ha-ha-ha! Självklart drev jag. Ha-ha!
Jag är inte säker på när Achmed är tillbaka,kanske om några dagar eller några veckor.Ni får helt enkelt se!

Nu ska jag tvätta min Saab,Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Paula

hehe..

2010-06-26 @ 21:48:07
Postat av: malin

sv: haha tack

2010-06-26 @ 23:57:15
URL: http://thatgirlmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0