lägga av, inte lägga av

Hej alla läsande folk. Nu jag skriva igen :D . Jag kanske vilja lägga ner blogg... Men jag inte veta... Många inte kanske läsa den här bloggen, då jag kanske inte vilja ha den kvar. Om du villa jag ska ha kvar blogg sdå dkriv det på kommentar. Om du inte vilja då skriv inte något på kommentar. Jag inte veta om den här blogg göra som jag vilja. Det jag menar är, jag vill folk blir lycklig när dom titta på min blogg. Men dom kanske blir ledsna, HUr jag ska veta ? Jag tänka vidare och sen jag säga om jag ha den kvar... måndag då jag säga.. Så än nu den  finns kvar. Onsdag då ska jag åka till kusins hus, hon inte ha data då jag inte kan skriva.. så då jag ska säga till bror att skriva. Jag inte har berättat om bror, Han heta Mohammed och vara 23 stycken år. Han bo på fisksätra med fru , vi höras i morgon !

titta så han titta på dig, man bara vill gosa sig in och krama lama ! ♥

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Hittade din blogg,tycker du fortsätta.

2010-06-21 @ 19:04:17
URL: http://har ingen blogg
Postat av: Anna

men gud vad synd. Jag tycker värkligen inte att du ska sluta. Men det är ju din blogg så gör som du vill :)

2010-06-22 @ 17:37:58
Postat av: Marianne-Fatima

Nej du inte får sluta med blogg! Jag bli mycket lycklig din blogg! Fortsätt snälla!

2010-06-22 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0