jag svara om dina kommentar

Hej min läsare ! Nu jag är tillbaka :) jag ser det vara två kommentarer ! Det värma mitt hjärta . Jag lovar jag vill svara på varje kommentar du skicka så nu jag börja:

Abo bror???vafan är det här för skit?
du skaffa blogg som en jävla bög?
ööh..mannen du kommer få ta mycket skit för det här..
hahha tänk om din morsa ser!!


nu jag svara dig : det här inte vara någon skit , jag inte vara bög jag lovar dig ! Jag var tillochmed kär ! Jo det vara sanning. Jag strunta om jag får ta skit. Jag stå för min blogg om nån inte gilla min blogg dom inte kolla på den. Du också fråga om min morsa får se den här vas kommer att hända ? Jo lätt ! Jag känner inte morsa vem vara morsa ? om morsa inte gilla min blogg då jag säger till morsa att inte kolla på blogg och  jag ser du har skrivit fel sverige ! Man inte säga din morsa . Jag inte känna morsa då han inte kan vara min! till dig Nahir

ööh..hur hittade du min blogg?

din blogg jag hitta från sheandhim. Du fatta, hon skriva min gamla blogg nu jag skriva hennes blogg då jag kolla gamla texter då jag hita olgaaas. Men nu jag fråga dig varför du skriva du heta olga? din blogg heta olgaaa då du också heta olgaaa ?


han okså heta achmed , men varför han vara dör ? jag inte vara död !!




hejdå/ achmed

Kommentarer
Postat av: OLGA

sv:hahahha du verkar rolig..driver du eller är du seriös...?

men alltså öhh..jag heter OLGA men min blogg heter OLGAAAS för att den är liksom min..öh..konstigt att behöva förklara det här..

2010-06-14 @ 20:48:31
URL: http://olgaaas.blogg.se/
Postat av: Nahir

vafan..

2010-06-15 @ 12:21:37
Postat av: ännäää

det är säkert Linnea :)

2010-06-18 @ 01:12:06
URL: http://lylas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0