achmed abdulla zahir det vara jag :D

Hej nu du hitta hit, här jag har skapat blogg :) ! Jag läsa mycket blogg och nu jag har blogg! Nu jag berättar om mig:
Mitt namn vara Achmed abdulla zahir jag vara 17 år, jag mamma och syster bor i lägenhet på saltis här det vara fint på sommar ! Haha jag tycker det vara roligt skriva för det vara sommar nu vet ni :D ! Bloggen jag ska uppdatera mycket för jag tycker det vara rolig ! jag läsa bloggar mest Kissie, Kenza och Gaybloggen men ni kommenterar din  blogg då jag läser den .


oj snö på hans huvud, men det vara sommar hallå ! :)

hon vara min favorit :D


Hejdå / Achmed




Kommentarer
Postat av: Nahir

Abo bror???vafan är det här för skit?

du skaffa blogg som en jävla bög?

ööh..mannen du kommer få ta mycket skit för det här..

hahha tänk om din morsa ser!!

2010-06-14 @ 17:12:22
URL: http://PALLA BLOGG!
Postat av: olga

ööh..hur hittade du min blogg?

2010-06-14 @ 17:23:15
URL: http://olgaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0